A long walk in the park.



Idag har jag vart på en långpromenad med fint sällskap. Några kort har jag knäppt också. Moderskeppet påpekade att mitt rum inte såg så underbart rent ut, funderar på att göra något åt det. Men måste också skriva på mitt musikarbete som jag ska ha redovisning på om en vecka, och spanskaglosorna måste jag plugga in.

Men det skulle vara riktigt härligt att sitta och gå igenom hela rummet och städa det riktigt rent till bra musik. Så får det nog bli tror jag...

Kramar.
Felicia!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack så mycket! :)

Och om jag inte har sagt det så måste jag säga det nu; att du har en otroligt fin blogg! Men det har jag säkert sagt.. Hehe. :)

2008-10-11 @ 20:42:29
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0